
می رسد که تمایل کاربران به استفاده از امکانات رایگان یکی از تنها موارد به جای مانده از گذشته باشد که هنوز هم این امکان را فراهم می کند که صاحبان صنعت تبلیغات اینترنتی از آن برای ارائه محتوای تبلیغاتی بهره ببرند. امروزه بسیاری از این شرکت ها به استفاده از تبلیغات تلفیقی روی آورده اند به عنوان مثال هنگام استفاده از سرویس های عکس یک سایت خبری ابتدا یک تبلیغ به نمایش درمی آید که در واقع دیدن آن را برای کاربر ناگزیر می کند و یا برخی نرم افزارها که به همراه خود و هر بار استفاده از آن نیازمند دیدن یک تبلیغ اینترنتی است.موضوع تبلیغات اینترنتی در سایت های ایرانی هر چند سابقه چندین ساله دارد اما هنوز به جایگاهی نرسیده که بتوان گفت سایت های ایرانی می توانند از آن طریق به امرار معاش بپردازند.هم اکنون در حدود هفت میلیون کاربر اینترنتی در کشور وجود دارد و متوسط بازدید روزانه یک سایت پربیننده ایرانی نیز در حدود ۴۰ هزار بار است اما این آمار و همچنین شکل و شیوه هایی که برای تبلیغات اینترنتی در ایران وجود ندارد نتوانسته تاکنون نظرات بسیاری از صاحبان صنایع ایرانی را به ارائه تبلیغ از این طریق جلب کند و برند است کهچگونگی نگرش مصرف کنندگان را نسبت به برندشان در قبال گزينه های رقابتی مديريت کند و آنها اين کار را از طريق تبليغات انجام می دهند. ايده ‘جايگيری برند’ می تواند معانی زيادی داشته باشد. می تواند به جايگاه يک برند در گروه محصول و متناسب با رقبای خود اشاره کند؛ می تواند به مزايا يا ‘تصاوير’ مرتبط با يک برند اشاره داشته باشد. تعريف کاتلر از آن عبارتست از قادر سازی برند در اشغال يک ‘فضای مشخص و ارزشمند’ در ذهن مصرف کننده هدف (کاتلر، 2003). تمامی اين معانی مهم هستند و لازم است به هنگام نياز به جايگيری دقيق يک برند و زمانی که در تبليغات و ديگر ارتباطات بازاريابی در باره آن صحبت می شود مد نظر قرار بگيرند. اين همه معمولا در يک عبارت جايگيری خلاصه می شوند که به مزايايی می پردازد که يک برند برای مخاطبين هدف خود و به منظور تامين نيازی خاص مهيا می سازد. يش از اينکه ببينيم چگونه می توان يک عبارت جايگيری موثر را توسعه داد، لازم است دو گونه اصلی جايگيری را بشناسيم: جايگيری مرکزی در مقابل جايگيری متمايز. يک برند جايگيری شده مرکزی بايد تمامی مزايای اصلی را که عموما با گروه محصول پيوند دارند فیس بوک و غیره – استفاده می کنید. با این حال اگر شما در طرح های بازاریابی خود، فقط به کانال ها و شبکه های آنلاین توجه کنید و شیوه های سنتی بازاریابی را کنار بگذارید، مسلماً قدری از پتانسیل موجود را از دست می دهید و به عبارت دیگر بخشی از عرصه را به رقبا واگذار می کنید. راه درست آن است که بازاریابی سنتی را با اقدامات آنلاین خود در هم آمیزید. بر خلاف نگرانی هایی که بعضاً در این خصوص وجود دارد، بدانید که استراتژی های بازاریابی سنتی نه تنها تلاش های آنلاین شما را تضعیف نمی کند بلکه می تواند به عاملی بی بدیل برای تقویت و تکمیل آنها تبدیل شود. سوال اساسی این است که این کار چگونه و بر اساس چه نقشه ای باید صورت پذیرد. پاسخ اینهاست: 1. بگذارید مشتری ها سخن بگویند آخرین باری که یک نفر از کارکنان و اعضای تیم شما، یک ایمیل و یا یک آگهی را بدون هیچ گونه ویرایشی منتشر کرد، چه زمانی بوده است؟ شرکت آمریکایی Deep Eddy Vodka – که همانطور که از نامش پیداست در زمینه تولید ودکا فعالیت می کند – اخیراً در صفحه فیس بوکش سه بیلبورد دیجیتالی قرار داده و از هوادارن خواسته که در آنها، از هر دری که می خواهند سخن بخشی از کنفرانس به موضوع اخلاق بازگو کند. او توقع داشت مدیر عامل با تمام وجود از پیشنهاد وی استقبال کند. ولی بر خلاف تصورش پاسخ داد: مطمئنم همهی مدیران در مورد اهمیت این موضوع اتفاق نظر دارند، ولی برای هر کاری زمان و مکان مشخصی لازم است. جلسه در مورد فروش باید فضایی شاد و پرانرژی داشته باشد در حالی که بحث در مورد اخلاقیات موضوعی کسل کننده است. تنها مدیر عامل شرکت چنین عقیدهای نداشت بلکه بسیاری از افراد معتقدند پایبندی به اصول اخلاقی ممکن است اختیارات و فرصتهایشان را محدود کرده و توانایی آنان را برای موفقیت کاهش دهد. <<انسانهای نیک کردار دیرتر به موفقیت میرسند.>> اگر فردی در موقعیت زیر قرار گیرد و مجبور باشد از دو راه موجود، یکی را انتخاب کند، با یک معمای دشوار اخلاقی روبهرو شده است: هر کاری را که لازم است، حتی اگر غیر اخلاقی هم باشد، انجام داده و برنده شود.به اخلاق بها داده و شکست بخورد. ما انتخابهای خود را با قانون نسبیت توجیه یا تفسیر میکنیمبسیاری از افراد وقتی در موقعیتهای شکست قرار میگیرند، در همان لحظه و با توجه به موقعیت تصمیمگیری میکنند.علاقه، تنها قانون بادوام

مشاهده پست مشابه : اینستاگرامhttps://instagram.com تلگرام,جدیدترین ورژن تلگرام کامپیوتر و اندروید.چت روم.روح سوارچت
[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:56 ] [ امین]