ایمیل خود را از طریق بازاریابی داخلی توسعه دهید بازاریابی داخلی یا همان Inbound Marketing (که برخی آن را به بازاریابی درون گرا ترجمه کرده اند) شیوه ای است که در آن، به مشتریان اجازه می دهید شما را پیدا کنند، به جای آن که خودتان را به آنها تحمیل کنید. در واقع این روش بر خواست مخاطبان استوار است، نه تکرار مهم است چون آموزش تداعی در محيط های در هم ريخته دشوارتر است (کنت و الن ، 2003). در حقيقت ابتدا تداعی مورد نياز است و سپس برند. تبليغات نياز را ايجاد می کند و سپس برند را برای تامين آن نياز معرفی می نمايد. اين چيزی است که به برپايی پيوندهای مناسب در حافظه بين نياز و برند کمک می کند به نحوی
بهترین راه های تبلیغ در گوگلادامه مطلب ...
[ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:58 ] [ امین ]