close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • راه های انجام بازاریابی اینترنتی



    بزرگ بنویسید.دستور‌زبان را درست در نوشته‌های خود به کار ببرید ومعقول بنویسید.شاید شما در گوش دادن به حرف مشتری عالی کار کرده باشید و 60% سهم گوش‌دادن شما شده‌ باشد و در صحبت کردن 25% حرف زده باشید.اما نتوانید بنویسید و بعد‌ها بخوانید، در این صورت مشتری راضی نخواهد شد. بسیاری از شرکتها ، برای معرفی خود و محصولاتشان از تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه ها استفاده می کنند.پس از مدتی مشاهده می کنند که فروش ، تفاوت چندانی نمی کند.سپس به این نتیجه می رسند که تبلیغات ، روش مناسبی برای افزایش فروش نیست. ولی مشکل اصلی ، نوع تبلیغی است که آنها استفاده می کنند. طراحی تبلیغات چاپی ، اصول مشخصی دارد که در صورت عدم رعایت آنها نمی توان انتظار فروش مناسبی را داشت.آگهی چاپی خود می تواند هدفهای متفاوتی داشته باشد مثلا معرفی محصول، معرفی شرکت ، یا فروش مستقیم کالا. فرض کنیم هدف آگهی ، فروش مستقیم کالا باشد. بیایید نگاهی کوتاه به اصول مهم برای ساخت اینگونه تبلیغات بیندازیم.هر سازنده تبلیغات حرفه ای ، قبل از شروع کار، نیاز به انجام تحقیقات دارد.در این تحقیقات محصولات مشابهی را که توسط رقیبان ارائه می شوند حالیکه مدل B2C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.بازاریابی اینترنتی با مدل B2C آغاز شد و به تدریج مدل B2B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت.P2P: peer-to-peer: مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P2P نامیده می شود ، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند.سایت Kazaa یک نمونه از P2P است که بر مبنای به اشتراک گذاردن انواع فایل ها از جمله فایل های موسیقی ، فیلم، متن و غیره توسط کاربران ، راه اندازی شده است.بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی دارد، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است ، مانند سایت www.priceline.com در این حالت، مشتریان محدوده قیمت و بودجه ای را که می خواهند صرف کنند، مشخص می کنند و سپس از میان اجناس موجود در آن محدوده ، کالایشان را انتخاب می کنند.شکل دیگر، جستجو به منظور یافتن ارزانترین قیمت است ، مانند سایت www.hotwire.com در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند.آخرین روش “حراج آنلاین” است، مانند سایت www.ebay.com ، که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می بنابراین به این کار نیز تن می دهید! خب، نتیجه این شد که Esurance اکنون هم ایمیل، آدرس پستی و شماره تلفن شما را دارد و هم از شما در فیس بوک برای خود لایک گرفته است.همانطور که مشاهده می کنید در اینجا «فقط یک چیز دیگر» بیش از «یک چیز» را شامل شده است. یعنی شما پس از تکمیل آن فرم نیمه تمام، چند کار دیگر نیز انجام داده اید. فرمولی برای همهآنچه که مرا بسیار شگفت زده می کند این است که بسیاری از کسب و کارها، به طور کلی از این راهکار جالب غفلت می ورزند و در نتیجه طیف عظیمی از مخاطبان بالقوه خود را از دست می دهند.درباره کسب و کار خود فکر کنید و ببینید پس از آن که بازدیدکننده سایت دست به انجام کاری زد، انجام کارهای ذیل برای وی آسان خواهد بود:بهره مندی از مزیت کوچکی که شما در ازای لایک کردن فیس بوک تان به وی ارائه می کنید!ارائه پیشنهاد دیگری که با کار فعلی وی سنخیت دارد!درخواست از وی برای تماشای یک فیلم کوتاه که در آن مزایای شگفت انگیز کسب و کارتان را تشریح کرده اید. یک نمونه دیگر: سایت خودممن در زمینه سئو یک سایت به نام Source Wave دارم. این سایت اگر چه ترافیک خوبی دارد و ما با کاربران بسیاری در در این اطراف، بهترین پارکی که برای حیوانات هم لذتبخش باشد، کجا قرار دارد؟ کسانی که خانه می خرند، احتمالاً فرزند یا فرزندانی هم دارند. حال باید به این سوالات هم پاسخ داد: در این منطقه، بهترین مدرسه کدام است؟ نام بهترین رستوران این منطقه چیست و کجا واقع شده است؟ بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت منازل کدام است؟ اینجا دکتر خوب برای کودکان پیدا می شود؟ همسایه ها چطور آدم هایی هستند؟ و خیلی سوالات دیگر. حال اجازه بدهید نیم نگاهی به بند 4 داشته باشیم. اگر کسی از پیمانکارها، دکترها، رستوران دارها و دیگر کسانی که در منطقه شما کسب و کار دارند، یک خریدار خانه را به نزد شما بفرستند، بسیار خوشحال خواهید شد، درست است؟ از آن طرف، اگر شما یک مشتری را که تازه اینجا خانه خریده به این کارشناسان ارجاع دهید، آنها نیز بسیار خرسند و متشکر خواهند بود. غیر از این است؟ آنجا که در بالا ذکر شد، یک مثال ساده است. شما باید ببینید که مشتریان هدف تان به چه چیزهایی علاقه دارند؟ Jessica Davis در socialmediatoday.com می گوید: بر طبق قانون اصلی بازاریابی محتوا، شما برای جذب مشتری های بالقوه باید برای خوانندگان ایده

    بهترین راه های تبلیغ در گوگل


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 280

    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:58 ] [ امین ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه