
شکلات و قهوه (و ديگر گروه ها) استفاده می کنند؛ و همچنين بعنوان يک برند شرکتی آن را بکار می برند. اينکه چرا به طرق مختلفی از آن استفاده می شود و چرا در طی سال ها نام برند نستله به گروه های مختلفی بسط يافته است، همگی به اين موضوع مربوط می شوند (يا بايد بشوند) که دارايی برند نام نستله در ساخت دارايی برند هر يک از محصولات و سبد برند شرکت نقش دارد. بفهمند مصرف کنندگان مايل بودند برندهای منفرد و گروهی نستله به چه گروه محصولات ديگری توسعه بيابند. آنها در امتداد رديف های جدول محصول-برند به بررسی پرداختند تا ببينند هيچ گروهی در سبد محصول می توانست از معرفی يک محصول جديد تحت برند ديگری از نستله منتفع گردد و يا چنانچه توسعه يکی از اين برندها به يک گروه محصول کاملا جديد برای نستله منطقی به نظر برسد کل سبد محصول را توسعه ببخشند. برای مثال، آيا يک خط شيرينی با طعم قهوه با عنوان تيستر چويس (انتقال تيستر چويس به گروه شيرينی ها، جايی که نستله در همان زمان چندين برند ديگر را بازاريابی می کرد) و يا يک خط محصولات قابل طبخ تيستر چويس که اين برند را به يک گروه محصول جديد برای نستله منتقل می ساخت برای مصرف برای اتلاف آن است! این گونه لینکها سایت شما را اسپم میکند و حتی ممکن است موفقیت دیگر روشهای بازاریابی آنلاین شما را نیز مخدوش و بی اثر سازد.5. چه کنم که دیگران به من لینک دهند؟پاسخ این است: شما با تولید محتواهای جالب و خواندنی میتوانید کاربران را به لینک دادن به شما تشویق و متمایل کنید. این محتواها ممکن است به شیوه ها و قالبهای گوناگونی ارائه شود: از اینفوگراف، فایلهای ویدئویی و پستهای وبلاگی گرفته تا فایلهای PDF، مقالات آموزشی و غیره.در دیگر وبلاگها کامنت بگذارید. در رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس، با افراد ارتباط برقرار کرده و آنها را دعوت کنید که به سایت شما بیایند و مقالات شما را بخوانند و محک بزنند.وقتی شما محتوای خوب و پختهای تولید کنید، دیگر صاحبان وب سایتها و وبلاگ های اینترنتی، به شما لینک میدهند. این فرآیند که اصطلاحاٌ بک لینک نام دارد، یکی از بهترین ابزارهای ارتقاء سایت در موتورهای جستجوگر به شمار میرود. راههای قانونی زیادی، برای به دست آوردن لینک از سایتهای مرتبط وجود دارد که البته خرید لینک، هیچ جایی در آنها ندارد.6. چگونه سایت من، در نتایج بر اساس آنها عملکرد نسبی گزينه های رقابتی با يکديگر مقايسه می شوند. قاعده تصميم گيری استراتژی ای است که مصرف کننده از آن جهت بررسی اطلاعات قابل دسترس و رسيدن به يک انتخاب استفاده می کند. با اين حال، مصرف کنندگان برخی از خصيصه های ملموس را بعنوان نشانه ها يا علائم جايگزين خصيصه های ناملموس تر بکار می گيرند. قيمت و نام برند، بويژه، اغلب بعنوان نشانه های جايگزين کيفيت بکار می روند و به نظر می رسد اين يک فرهنگ جهانی باشد (دوار و پارکر9، 1994). قواعد تصميم گيری را می توان به دسته بندی جبرانی و غير جبرانی تقسيم بندی کرد. قواعد جبرانی اجازه می دهند عملکرد ضعيف يکی از خصيصه ها با عملکرد خوب خصيصه ديگر جبران شود درحاليکه قواعد تصميم گيری غير جبرانی استراتژی های ساده تری هستند که بواسطه آنها مصرف کنندگان يک استاندارد واحد را بکار می گيرد و گزينه هايی را که با آن مطابقت ندارند حذف می کند. اين قواعد از طريق تجربه بهبود می يابند و در حافظه ثبت می شوند و به هنگام لزوم قابل فراخوانی هستند؛ در ساير اوقات، ممکن است مصرف کنندگان در طی مسير با استفاده از بخشی از قواعد موجود در حافظه خود قواعد جديدی را ام.طبق برخی شواهد، مشتری های آنلاین به قطارهای قدیمی پر سر و صدا علاقه زیادی دارند. در گذشته های دور و زمانی که این قطارها برای خود برو بیایی داشتند، راه اندازی اولیه قطارها به زحمت و انرژی فراوانی نیاز داشت ولی پس از آن، قطار با انرژی کمتر و به آسانی در ریل حرکت می کرد و شتاب می گرفت. نامگذاری من هم بر همین اساس انجام شده است.این که شما بخواهید برای بار اول نگاه کاربران را جلب کنید و انجام کاری را از آنها خواستار شوید، به تلاش زیادی نیاز دارد ولی وقتی این کار صورت گرفت، باقی کارها آسان است؛ دقیقاً مانند همین قطارهای کذایی! یک نمونه: شرکت موفق بیمهصفحه شرکت بیمه Esurance در فیس بوک 158 هزار لایک دارد. آیا واقعاً همه این لایک ها مربوط به کسانی است که خودروی خود را نزد این شرکت بیمه کرده اند؟ به احتمال زیاد، خیر. با این وجود، این لایک های پرشمار نشان می دهد که Esurance توانسته با 158 هزار نفر ارتباط برقرار کند و به نوعی به آنها دسترسی داشته باشد.حالا به سوال اصلی می رسیم: چرا شرکت Esurance این همه لایک و طرفدار دارد؟ پاسخ این است: Esurance از تاکتیک جالبی به نام «فقط یک چیز دیگر» (just

مشاهده پست مشابه : آخرین مهلت خرید خدمت سربازی
[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:49 ] [ امین]