close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • راه های انجام بازاریابی اینترنتی



    نسبت به استراتژی های انبساطی (يا انقباضی) تاثير می گذارد. فارغ از اينکه شخص به شتب ها و شتگ ها توجه کند يا نه، ميزان توسعه بهينه گروه محصول در جايی که برند بازاريابی می شود و موقعيت نسبی برند در مقابل رقبای خود در گروه محصول بر استراتژی های توسعه برند تاثير خواهند گذاشت. سه پرسش اساسی وجود دارند که بايد پيش از ارزيابی فرصت های تغيير يک استراتژی برند سازی به آنها پاسخ دهيد. اول از همه، آيا به لحاظ استراتژيکی برای سبد محصول و سبد برند شرکت قابل توجيه است؟ دوم، اگر به لحاظ استراتژيکی منطقی به نظر می رسد، آيا از جنبه دارايی برند ‘همخوانی’ خواهد داشت؟ و آخر اينکه، اگر تغيير از نقطه نظر استراتژی قابل قبول است و برند به خوبی با بازار جديد همخوانی دارد، آيا سودآور خواهد بود؟از جنبه استراتژيک دلايل متعددی وجود دارد که يک شرکت بخواهد برند خود را بسط دهد؛ يا قبض کند. ممکن است بخواهد با معرفی زير برندها از يک نقطه ضعف رقيب در گروه محصول استفاده نمايد؛ شکاف موجود در گروه محصول را پُر کند؛ يا برند خود را برای تغييرات مورد انتظار در ساختار بازار (مثلا تغييرات فن آوری در گروه محصول) يا بازار هدف سرمایه است.بر طبق آنچه مورگان به BusinessNewsDaily گفته است، شبکه های اجتماعی این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد که بتوانند رابطه‌ی طولانی مدتی را با مشتریان خود برقرار کرده و حتی بعد از اتمام کار، همچنان ارتباط داشته باشند. با این روش می‌توان مشتریان را به حرفه‌ی خود علاقمند نگه داشته، حفظشان کرد و مراجعت دوباره و دوباره‌ی آن‌ها را برای همیشه تضمین نمود. ما به چنین مشتریانی، مشتریان وفادار می‌گوییم.مورگان ادامه می‌دهد : «شبکه های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند که در کنار معامله‌ با مشتریان خود، تعامل دو طرفه پایداری نیز با آن‌ها داشته باشند»فیس‌بوکبا توجه به آنکه فیس‌بوک اطلاعات کاربران خود مبنی بر شغل، علایق و سلایق آن‌ها را در دسترس قرار می‌دهد، مکان بسیار مناسبی برای شرکت‌هاست تا در آن به تبلیغ پیرامون محصولات و سرویس‌های خود پرداخته و از این فرصت ناب، نهایت بهره را ببرند.شما می‌توانید با فرستادن تبلیغات خود ، به صفحه‌ی فیس‌بوک افرادی که فکر می‌کنید با تجارت شما ارتباط داشته باشند، راهی را پیش پای آن‌ها بگذارید که به سمت شما آمده و به پروفایلتان مراجعه کنند. البته باید حاضر باشید با آن احساس نزديکی، اطمينان و اعتماد می کنند، بگونه ای که اگر بواسطه تجربه و دريافت های شخصی ديگر افراد از يک برند آنها نيز با برند پيوند احساسی برقرار نمايند انتظار خواهيم داشت در نهايت آنها نيز به برند اعتماد زيادی پيدا کنند. توجه داشته باشيد که پيش از بوجود آمدن اعتماد مصرف کنندگان نياز دارند مکررا برند را تجربه کنند تا نسبت به پيش بينی پذيری و قابليت اتکا آن اطمينان حاصل نمايند. از اين رو، پايداری در تمامی جنبه های برند برای هر گونه استراتژی برند بسيار اساسی است. مطالعات متعددی که از پايگاه داده PIMS استفاده کرده اند به روشنی نشان می دهند که يک ارتباط مستقيم بين هزينه های تبليغات نسبی در مقابل رقابت و سهم بازار وجود دارد. کسب و کارهايی که سهم بسيار کمی از فروش خود را برای تبليغات صرف می کنند در مقابل رقبای خود که به نسبت بيشتر هزينه می کنند سهم کمتری از بازار را از آن خود می سازند و نيز به نرخ پايين تری از بازگشت سرمايه دستمی يابند . چنين به نظر می رسد که اين ارتباط تا حدودی از کيفيت نسبی محصولات يا خدمات ناشی می شود.شواهدی وجود دارد که شرکت هايی که در مخلوط تبليغات پيشبردی خود بر بازاریاب - باید مسئولیت کار را گردن بگیریم چرا که خودمان بازاریابی را بد جلوه داده ایم. ما بازاریاب ها از باارزش ترین کالا و سرمایه مردم استفاده می کنیم: زمان. این وظیفه ماست که به چنین سرمایه بی بدیلی احترام بگذاریم.جالب اینجاست که بسیاری از شرکت ها از پذیرفتن این که «بازاریاب» هستند و یا بازاریابی بخشی از فعالیت های تجاری آنهاست، به شدت ابا دارند. چندی پیش در جریان کنفرانس GROWCO، آقای نیل بلامنتال (Neil Blumenthal) مدیر عامل شرکت Warby Parker با اشتیاق در مورد موفقیت های چشمگیر شرکت خود سخن می گفت. وی در سخنان خود بیش از هشت بار گفت ما این کار را بدون بازاریابی انجام داده ایم! در حالی که این شرکت و دیگر شرکت های تجاری، در طرح های خود احتمالاً از شیوه هایی همچون هدفگیری مخاطبان، جمعیت شناسی، طراحی وب، تبلیغات نامحسوس (Product Placement)، ترویج (Promotion) و... استفاده می کنند و اینها همه یعنی بازاریابی. در ادامه این نوشتار، به سه شیوه ای که تصویر ناپسندی از بازاریاب ها در اذهان خلق می کند، و نیز راه های مقابله با آن اشاره می شود: 1. فقدان همدلی اگر محصول یا سرویسی که شمای بازاریاب

    بهترین راه های تبلیغ در گوگل


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 239

    [ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 17:29 ] [ امین ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه