close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • راه های انجام بازاریابی اینترنتی



    تبلیغ و یا تغییر شمار مصرف کننده بالاتر است . جاذبه های تبلیغات شبکه ای و به خصوص ویژگی تعاملی بودن این نوع ارتباط، مصرف کننده پیام گیر را در جایگاهی قرار می دهد که خواسته های خویش را برآورده و پیام را بیشتر منطبق با انتظارها و خواسته های خود می یابد. علت این امر ویژگی های جدید این امکانات است .به اعتقاد «دنیس مک کوئیل» صاحب نظر بازرگانی، فناوری های جدید دارای این ویژگی ها هستند.از نظر دنیس مک کوئیل این ویژگی ها به برکت توزیع و انتشار فناوری ، کوچک سازی ، فناوری انباشت و دریافت ، فناوری ارزان نمایش یا دسترس دهی پیام و فناوری کنترل محقق شده اند.با نظر به امکاناتی که در عصر کنونی از طریق رایانه های شخصی به همراه خطوط تلفن فراهم شده است ، در حال حاضر عملکرد فناوری های جدید معرفه ها و ابعاد جامعه اطلاعاتی را شکل داده است .سرعت در انتقال ، کیفیت انتقال و انتخاب های شخصی ویژگی های این جامعه را تشکیل می دهند. البته ، هنگامی که «دانیل بل» برای اولین بار این اصطلاح (جامعه اطلاعاتی ) را به کار برد، ویژگی های دیگری را نیز برای آن برشمرد، از جمله اضافه بار اطلاعاتی و سوخت شدن اطلاعات که می توان انتظار دارند توالی های اتفاقی، اتفاقی به نظر برسند. قاعده قابليت دسترسی با تصميمات مصرف کننده ارتباط مستقيم دارد و به گرايشی اشاره می کند که بر حسب ميزان سادگی به خاطر آوردن يک اتفاق، آن را محتمل تر تصور کنيم. برای مثال، به احتمال زياد عملکرد محصولاتی با برندهای غير معمول پايين تر از عملکرد همان محصولات با برندهای معمولی تر تصور می شود. يکی ديگر از تعصبات داوری ‘تاثير قاب بندی’ است که مطابق آن طريقه قاب بندی خصيصه های محصول با برچسب های مثبت يا منفی بر ارزش گذاری مصرف کننده تاثير خواهد گذاشت. مصرف کنندگانی که با برچسب ‘75 درصد گوشت لخم’ روبرو می شدند ارزيابی بسيار مطلوب تری نسبت به کسانی که با برچسب ‘25 درصد چربی’ مواجه می شدند بدست می دادند. با اين حال اين تاثير با اولين امتحان شدت خود را از دست می داد (لوين و گيث13، 1988) ماهيت ارزيابی پس از خريد اين است که آيا مصرف کننده از محصول راضی است يا خير. عمده ترين رويکرد شناختی در اين حوزه مدل عدم تطبيق با انتظار است که به اهميت انتظار اوليه بعنوان تعيين کننده چگونگی تفسير ما از تجربه پس از خريد اشاره دارد. چنانچه انتظارات ماپايين باشد، اند، کليد کار درک آگاهی برند و تلقی برند است. آگاهی برند، تماما پيوند بين يک برند و نياز گروه است، همان چيزی که مردم بدنبال آن هستند. برند بايد بگونه ای در ارتباطات بازاريابی خود جايگيری شود که وقتی نياز به يک محصول بوجود می آيد، همان برند در ذهن تداعی شود. سپس، برند بايد با مزايايی پيوند بيابد که دليل موجهی برای مد نظر قرار گرفتن ايجاد نمايد (مزيت جهان شمول ‘بهترين’ برای يک برند جايگيری شده مرکزی). چنين پيوندی است که مبنای برپايی تلقی برند مثبت قرار می گيرد و به نوبه خود دارايی برند مثبت را بوجود می آورد.مزايا نقش مهمی را در جايگيری موثر برای ارتباطات بازاريابی بازی می کنند. اما همانگونه که تا اينجا اشاره شد، مزايا با تلقی برند ارتباط دارند و تلقی برند چيزی است که انگيزه خريد را بوجود می آورد. ‘من کدبری را دوست دارم’ يک تلقی نسبت به کدبری است که در ذهن مصرف کننده بين برند و يک دليل احتمالی خريد ارتباط برقرار می کند: رضايت حسی. اين تلقی برند از کجا می آيد؟ اين نتيجه يک يا چند باور در خصوص مزايای خاصی است که از کدبری تجربه شده است. استراتژی ارتباطی موثر نيازمند درک ساختار اين باور و می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کرده و وب سایت طراحی شده خود را در انتهای لینک وارد کنید.http://google.com/safebrowsing/diagnostic?site=www.yoursite.com10. همیشه ایمیل‌هایی را که از سرور شما فرستاده می شوند، اسکن کنید.‬‬در صورتی که هکر یا یکی از کارمندان تان، اقدام به ارسال ایمیل‌های اسپم از سرور شما کند، سرور شما در لیست ارسال کننده‌های اسپم قرار گرفته‫ و از آن به بعد کلیه ایمیل‌هایی که از سرور شما ارسال می‌شود، در سرویس دهنده های عمومی و اختصاصی ایمیل مستقیماً به پوشه اسپم فرستاده شده و مشاهده نمی شوند.‬‬‬همچنین در صورتی که شما یکی از قربانیان هرزنامه ها (اسپم) باشید و این نکته امنیتی را به کار نبندید، ناخواسته به یکی از عاملان انتشار آن خواهید بود. پس همیشه و همه ایمیل‌هایی را که از سرورتان ارسال می گردند، با برنامه‌های مناسب کنترل کنید و اطمینان حاصل کنید که حاوی هیچ کد مخربی نیستند!‫‬‬‬بازاریابی از طریق سرچ انجین ها و مارکتینگ بوسیله جستجوگرها ، تفاوت های آشکار و جالبی با دیگر روش های بازاریابی دارد ،تفاوت هایی که منجر به کارمدتر شدن این روش نوظهور نسبت به بازاریابی های مرسوم

    جزئیات آزمایشگاه Laboratory


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 161

    [ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:52 ] [ امین ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه