close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • راه های انجام بازاریابی اینترنتی



    تبلیغ و یا تغییر شمار مصرف کننده بالاتر است . جاذبه های تبلیغات شبکه ای و به خصوص ویژگی تعاملی بودن این نوع ارتباط، مصرف کننده پیام گیر را در جایگاهی قرار می دهد که خواسته های خویش را برآورده و پیام را بیشتر منطبق با انتظارها و خواسته های خود می یابد. علت این امر ویژگی های جدید این امکانات است .به اعتقاد «دنیس مک کوئیل» صاحب نظر بازرگانی، فناوری های جدید دارای این ویژگی ها هستند.از نظر دنیس مک کوئیل این ویژگی ها به برکت توزیع و انتشار فناوری ، کوچک سازی ، فناوری انباشت و دریافت ، فناوری ارزان نمایش یا دسترس دهی پیام و فناوری کنترل محقق شده اند.با نظر به امکاناتی که در عصر کنونی از طریق رایانه های شخصی به همراه خطوط تلفن فراهم شده است ، در حال حاضر عملکرد فناوری های جدید معرفه ها و ابعاد جامعه اطلاعاتی را شکل داده است .سرعت در انتقال ، کیفیت انتقال و انتخاب های شخصی ویژگی های این جامعه را تشکیل می دهند. البته ، هنگامی که «دانیل بل» برای اولین بار این اصطلاح (جامعه اطلاعاتی ) را به کار برد، ویژگی های دیگری را نیز برای آن برشمرد، از جمله اضافه بار اطلاعاتی و سوخت شدن اطلاعات که می توان بخواهد به بازار پاک کننده های خانگی توسعه يابد. با توجه به دارايی برند قدرتمند ميکروب زدايی، به آسانی ممکن است به گروه پاک کننده های حمام و آشپزخانه انتقال يابد. از طرفی، يک برند پاک کننده حمام و آشپزخانه با همان تصوير قدرتمند در از بين بردن ميکروب های حمام و آشپزخانه ممکن است برای انتقال به بازار صابون های دست و صورت از تناسب خوبی برخوردار نباشد. اگر توسعهصابون-به-پاک کننده-خانگی امکان پذير است چرا توسعه پاک کننده-خانگی-به-صابون ممکن نباشد؟ درحاليکه مزيت کليدی در هر دو يکسان است، به خوبی ممکن است يک مشکل ادراکی در انتقال دارايی ميکروب-زدايی يک محصول که برای سطوح سخت حمام و آشپزخانه بکار برده می شود به صابونی که برای صورت شما استفاده می گردد وجود داشته باشد. مصرف کنندگان بايد بپذيرند که يک انتقال دارايی منطقی است در غير اينصورت بسط برند با شکست مواجه می گردد. چنانچه دليل استراتژيک خوبی برای بسط يا قبض برند وجود داشته و انبساط پيشنهادی از نقطه نظر تصوير و دارايی برند ‘تناسب’ داشته باشد، تنها چيزی که باقی می ماند اين است که آيا به يک سود دراز مدت برای شرکت منجر می گردد يا نه؟ابرکرومبای موضوع ایمیل تا حد ممکن باید کوتاه، جالب و توجه برانگیز باشد تا احتمال خوانده شدن ایمیل افزایش یابد.محتوای نامه هم باید به صورت کوتاه، شفاف و صریح نوشته شود.مرحله چهارم :شامل ارزیابی نتایج است.در این مرحله ما به بررسی نتایج حاصله می پردازیم تا به نکات مثبت و احیانا اشتباهاتی که صورت گرفته پی ببریم و از آموزه های خود جهت بهبود برنامه های آتی استفاده کنیم. برخی از شاخص هایی که برای ارزیابی می توان از آنها استفاده کرد عبارتند از:نرخ کلیک.نرخ لغو عضویت ها.درصد ایمیل هایی که فوروارد می شوند.میزان سفارش های دریافتی. تا حد ممکن باید محتوای نامه کوتاه و رسا باشد.کنترل کنید که متن شما غلط املایی نداشته باشد.بهتر است از تصاویر محدودی استفاده شود تا حجم ایمیل بیش از حد زیاد نشود. بهتر است به شکلی لحن متن را بنویسید که صحبت می کنید.از رنگ های متنوع استفاده کنید و تاکیدها را با حروف بولد نشان دهید.هر درخواست را باید در یک ایمیل ارسال کرد و امکان ارتباط مستقیم با سایت یا صفحه مربوطه را هم نباید فراموش کرد.نکته مهم دیگر اینکه حتما امکان لغو عضویت را آسان و روشن در پیام قرار دهید.این کار احتمال اسپم کمک کنید، اما چگونه؟ فرض کنید که شما عکس ها و مطالب جالبی را که با حوزه کاری این برندها تناسب دارد مرتباً منتشر می کنید. اگر این برندهای بزرگ را از این موضوع مطلع سازید، بدانید که آنها از آن استقبال کرده و محتویات شما را بارها و بارها ری.پین می کنند. نمونه اش، خود ما. تمام برندهای مهمی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند، محتویات Greatist را به اشتراک می گذارند زیرا این محتویات خوب و باارزش است و آنها نیاز دارند که چنین مطالبی را به اشتراک بگذارند. توصیه می شود این کار را برای مخاطبان کلان خود آسان کنید. در این خصوص، پیچیدگی مناسب نیست.6. برای عکس ها شرح بنویسید«متقاعد کردن کاربران به کلیک بر یک پین، به جای به اشتراک گذاری آن» یکی از سخت ترین کارها در پینترست است. چه بسا عکس هایی که سخاوتمندانه به اشتراک گذاشته می شود ولی کسی بر آنها کلیک نمی کند! برای حل این مشکل، برای عکس خود شرح روشن و واضحی درج کنید. این امر تاثیر خوبی در نزدیک شدن کاربر به عکس دارد.7. به خود عکس ها شرح بیافزاییدما در ابتدای کارمان در پینترست، برای این که شرح تصاویر را فراموش نکنیم، یک عنوان به قسمت header image می

    ایجاد وفاداري به برند


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 108

    [ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 16:24 ] [ امین ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه