کنار لیست مشتریان خود لوگو یا آرم شرکت ها را نیز درج کنید. با انجام چنین کاری علاوه بر افزایش اعتبار و اعتمادسازی می توانید حس خوبی را به مشتریان خود القا کنید. نکته کلیدی هشتمهمیشه رفتار بازدیدکننده وب سایت خود را رصد کنید.بسیار مهم است که مدیر یک وب سایت با ابزارهای مهم اینترنتی برای سایت خود آشنا باشد. یکی از بهترین ابزار برای مدیران وب سایت ها خدمات گوگل است. برای استفاده از این سرویس به آدرس www.Google.com/webmasters مراجعه و نام کاربری و رمز عبور حساب گوگل خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که برای شروع این کار باید نام وب سایت خود را معرفی کرده تا از سمت گوگل تایید شود. یکی دیگر از ابزارهای مهم جهت تحلیل رفتار بازدیدکننده و مشاهده آمار بازدیدکننده سرویس Google analytics است. نکته کلیدی نهمبرای افزایش فروش در وب سایت خود قسمتی را با این موضوع اختصاص دهید «چرا ما را انتخاب می کنید؟» یا «مزایای رقابتی ما» با استفاده از این کلمات در وب سایت خود به کاربران خود مزایای رقابتی محصول یا خدمات را شرح داده اید.خیلی صریح و خودمانی دلیل خرید از شما را بنویسید ، به آنها توضیح دهید که چرا آنها نخواهد گرفت. فرض کنید به مناسبتی ویژه قصد دارید چند نفر از اقوام خود را به ناهار دعوت کنید و در خصوص انتخاب رستوران در حال تصمیم گیری هستید، از طرفی تبلیغ رستورانی جدید التاسیس به گوشتان رسیده است.تصور کنید زمانی که این موضوع را با دوستان خود مطرح می کنید ناگهان یکی از آنها با ناراحتی فراوان تجربه تلخی که از کیفیت غذا و یا سرویس دهی نامناسب آنجا داشته را برای شما بازگو می کند.آیا بعد از شنیدن این موضوع ،باز هم می توانید با خیال آسوده آن رستوران را برای مراسم مهم خود انتخاب کنید؟حتی اگر همان روز در تلویزیون تبلیغش را دیده باشید و یا بیلبوردهای بزرگی در تصرفش باشد!؟بدیهی است شنیدن چنین داستانهایی ما را برای انتخاب مردد می سازد. با توجه به این که ترس از ضرر کردن عامل بسیار مهمی در فرایند تصمیم گیری مشتری است بنابراین یک تبلیغ منفی ،آن هم از نوع دهان به دهان، برای کسب و کار شما بسیار خطرناک است .به ویژه در دنیای امروز که از طریق اینترنت، اخبار به سرعت منتقل می شوند.زیرا تخم بی اعتمادی از همان ابتدا در ذهن مشتری کاشته می شود.جالب اینجاست که در صد بالایی از مشتریان ناراضی شما(گاهی تا دادهاید. شخصیت خوبی داشته باشید.سالم باشید ، از نظر ذهنی هم سالم بمانید.فردیت و عادات ذهنی، شخصیت شما را میسازد. فرقی نمیکند که در کار خود تا چه حد قوی یا ماهر باشید ، اگر ذهنی سالم نداشته باشید و صادق نباشید هرگز به نتیجهی خوبی دست نمی یابید. سخنگوی خوبی باشید.هر فردی که در هر اداره یا شرکتی کار کند، باید بتواند درست و خوب با دیگران صحبت کند.این کار با کمی تلاش عملی میشود.این طرز فکر را از سر خود بیرون کنید که فقط فروشنده باید بتواند خوب با مشتریها صحبت کند. طرز برخورد از لباس و پوشاک مهمتر است. اگر کسی کت و شلوار شما یادش بماند و لبخند شما را بهیاد نیاورد ، در این صورت به اندازهی کافی لبخند نزدهاید. شنوندهی خوبی باشید.خوشصحبت بودن امر خوبی است، اما هر شخص باید ابتدا شنوندهی خوبی باشد.بی آنکه در صحبتهای مشتری وقفهای ایجاد کنید، حرفهای او را خوب گوش کنید.این کار مشکل است اما نتایج خوبی در بر دارد. نویسنده و خوانندهی خوبی باشید.مشتری انتظار ندارد برایش متن ادبی بنویسد اما انتظار دارد مطالب را واضح و صحیح بنویسد.دست خط شما باید خوانا باشد، اگر مجبورید آرام و با حروف شمااولین و مهمترین گام در جهت اجرای برنامهی پیشبرد فروش، درک عمیق و پذیرش این که، مشتریان فعلی به شما نیاز دارند.هرگز احساس نکنید که با طراحی چنین برنامهای به زندگی مشتریان آینده خود تعدی میکنید. برای لحظهای چشمان خود را ببندید و دنیایی بدون تبلیغات را در نظر بگیرید. در چنین دنیایی چگونه میتوان بهترین و مناسبترین کالاها و خدمات را انتخاب کرد؟ چگونه میتوان بهترین مکان را برای خرید شناسایی کرد؟شما با تبلیغ کردن در اصل موجی از ایده و اطلاعات را در جامعه ایجاد می کنید، اگرچه برخی از این اطلاعات و ایدهها ممکن است از سوی افراد به درستی درک نشود، یا اهمیت و ارزش آن مورد توجه قرار نگیرد. همواره با این رویکرد به مشتریان بالقوهی خود بنگرید که با فعالیتهای خود به آنها لطف میکنید و به یاری آنها میشتابید. شما به راحتی کالاها و خدمات خود را به آنها معرفی میکنید، به این ترتیب، در اثر تلاشهای شما آنها مجبور نیستند برای تهیهی خواستهها و تامین نیازهایشان به زحمت بیفتند.شما با ارائهی یک تقویم که اطلاعات تماس با شما بر روی آن درج شده باشد میتواند در تمام طول سال، شما را در یک
بازشناسی و به ياد آوری برند[ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 8:30 ] [ امین ]