می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد مقاله حاضر ، مقاله ای جامع و کاربردی از مفاهیم تاثیر تبلیغات بر برند و برند سازی است که می توان به جد گفت که زمان بسیار زیادی برای تایپ ، ویرایش ، تصویر سازی برده است ، این مقاله را می توان یک کتابچه 20 صفحه ای در مورد تبلیغات دانست ، از آنجایی که دوست نداریم در وب برندینگ از مقالات چند بخشی استفاده کنیم به دلیل اینکه ممکن است کاربران را منتظر نگه داریم ویا اینکه خودمان فراموش کنیم که بخشهای بعدی آن را منتشر کنیم ، از این رو این مقاله رو هم نیز به چند بخش تقسیم نکردیم و آن را تبدیل به یک کتابچه 20 صفحه ای در نمودیم ، این مقاله کمی طولانی و کاربردی می توان برای کمپانی ها یا شرکت هایی که نوپا هستند و می خواهند برند معرفی شده در دهه 1960 باشد. علی رغم مشکلات فراوان اين فرمول اوليه، بسياری از کتب دانشگاهی و متخصصين بازاريابی مکررا به آن رجوع می کنند. متاسفانه مشکلات عمده ای در ايده زيربنايی آن وجود دارد (روسيتر و ديگران، 1991).قدرت واقعی جدول روسيتر-پرسی در اين است که به متمرکز سازی تفکر مديران در باره يک برند و از نقطه نظر چگونگی انتخاب گری مخاطبين هدف در گروه محصول کمک می کند. چه نوع آگاهی برندی محتمل تر است؟ چه ريسک يا درگيری در خريد يا استفاده از برند قابل تصور است؟ چه چيز مردم را وامی دارد تا محصولات يا خدمات يک گروهمحصول برند را خريداری کنند؟ پاسخ اين پرسش ها، مديران را به سوی تاکتيک های خلاقانه خاصی رهنمون می دارد که احتمالا فرآوری و واکنش مثبت نسبت به تبليغات برند را بيشينه می سازد. اينک به چهاربخشی استراتژی تلقی برند نگاهی می اندازيم و می بينيم که چگونه تاکتيک های خلاقانه مختلف را به دقت اداره می کنند. وقتی که با استراتژی های اطلاعاتی با درگيری پايين سر و کار داريم، جايی که ريسک کمی برای خريد قابل تصور بوده و انگيزش منفی است، گزينه های خلاقانه متعددی وجود خواهند داشت. اين در واقع ساده برای اتلاف آن است! این گونه لینکها سایت شما را اسپم میکند و حتی ممکن است موفقیت دیگر روشهای بازاریابی آنلاین شما را نیز مخدوش و بی اثر سازد.5. چه کنم که دیگران به من لینک دهند؟پاسخ این است: شما با تولید محتواهای جالب و خواندنی میتوانید کاربران را به لینک دادن به شما تشویق و متمایل کنید. این محتواها ممکن است به شیوه ها و قالبهای گوناگونی ارائه شود: از اینفوگراف، فایلهای ویدئویی و پستهای وبلاگی گرفته تا فایلهای PDF، مقالات آموزشی و غیره.در دیگر وبلاگها کامنت بگذارید. در رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس، با افراد ارتباط برقرار کرده و آنها را دعوت کنید که به سایت شما بیایند و مقالات شما را بخوانند و محک بزنند.وقتی شما محتوای خوب و پختهای تولید کنید، دیگر صاحبان وب سایتها و وبلاگ های اینترنتی، به شما لینک میدهند. این فرآیند که اصطلاحاٌ بک لینک نام دارد، یکی از بهترین ابزارهای ارتقاء سایت در موتورهای جستجوگر به شمار میرود. راههای قانونی زیادی، برای به دست آوردن لینک از سایتهای مرتبط وجود دارد که البته خرید لینک، هیچ جایی در آنها ندارد.6. چگونه سایت من، در نتایج از اینترنت به رایانه کاربر داده می شود.«هکرها» ی باهوش می توانند دریابند که کدام درگاه ها بیشترین قابلیت دستیابی را دارند و توجه خود را معطوف نفوذ به آن ها می کنند. کاربران تنبل و بی تجربه معمولا از جست وجوکنندگان درگاه خودکار شده بهره می گیرند ، که داده ها را به هر درگاهی می فرستند.درگاه های ضعیف علامتگذاری می شوند و برای جست وجوهای بعدی یادداشت می شوند.نظارت و حفاظت روی همه این درگاه ها وظیفه اصلی یک دیواره آتش است.به هر حال ، تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات شبکه ای ویژگی های دیگری نیز دارد که عبارت اند از: سهولت ارزیابی تبلیغات مختلف بازرگانی با یکدیگر. شرایط برابر برای رقبای تجاری. ایجاد علاقه در افراد به استفاده از تبلیغ بازرگانی به سبب جاذبه های طراحی پیام. سوق دادن افراد به خرید کالا یا خدمات با شرایط سهل رقابتی. گستردگی شبکه ارتباط. قابلیت فروش مطلوب. انبوهی تبلیغات بازرگانی. ازدحام و شلوغی شبکه برای بهره برداری. نامشخص بودن نوع تأثیرها. گرایش به تبلیغ کالاها با قیمت بالاتر در مقایسه با کالاهای ارزان قیمت. تشدید روند خودکار شدن فرایند تبلیغ. تغییر در نحوه ارتباط، حتی برای
بازشناسی و به ياد آوری برند[ دوشنبه 11 آبان 1394 ] [ 0:49 ] [ امین ]