کمپانی ، یک شی و یاهر چیز دیگری می باشد ، شبکه های اجتماعی امروزه توسط حداقل 1 میلیارد نفر در سراسر دنیا استفاده می شود ، یعنی یک هفتم جمعیت دنیا ، پس برای این که خود را هم برند کنید ، باید از شبکه های اجتماعی استفاده نمانید ، این اینفوگرافیک نوعی کروکی برای راهنمایی شماست. در ساخت ارزش برند، ذهنيت مهمتر از واقعيت است (دانکن و موريارتی1، 1998) و از آنجايی که برندها صرفا در اذهان مشتريان وجود دارند لذا مديريت برندها بطور کلی مديريت اذهان است. قدرت يک برند در نفوذ به اذهان می تواند تجربه استفاده از يک محصول را تغيير دهد. در يک آزمايش کاملا مخفی، بيمارانی که از يک مسکن مارک دار استفاده می کردند، در مقايسه با کسانی که مسکن بدون مارک ديگری را که به لحاظ شيميايی ترکيب مشابهی داشت مصرف می کردند، آن را در تسکين درد موثرتر می يافتند (برنث ويت و کوپر2، 1981). برای مديريت استراتژيک برندها لازم است دريابيم اذهان چگونه سازماندهی می شوند، چگونه بر رفتار تاثير می گذارند و چگونه يک برند می تواند در پيکار بر سر ‘فضای ذهن’ به رقابت بپردازد (کورستجنز و کورستجنز3، 1995). در دامنه عملکردی، خصيصه اصلی توسعه برند نتوانست به ارتقا حداقل ها کمک کند. برند مادر نيز از تمرکز محدودی برخوردار شده بود و در کنار مباحث مربوط به ارتباطات بازاريابی، شرکت برای چهارمين بار متوالی در اوايل 2004 با افت شديدی در فروش مواجه می گرديد.از مورد فوق چه می فهميم؟ در ابتدا، مشکلات بالقوه ای را به ما نشان می دهد که يک جايگيری کامل برند در پی دارد و دارايی آن را به خطر می اندازد. ايجاد يک موقعيت جديد بدون برخورداری اثرات مثبت پيشين يک دارايی برند در عمل مانند معرفی يک برند جديد است، با اين تفاوت که بواسطه دارايی شناخته شده برند احتمال بروز آشفتگی در بازار وجود خواهد داشت. از جنبه بسط برند، نشان می دهد که توسعه برند به منظور دستيابی به يک بازار گسترده تر هميشه به نتيجه نمی رسد، حتی با يک برند کاملا شناخته شده. به تعبير يک تحليل گر، با فشار آوردن به لبه مُد، برند نيز بسياری از مصرف کنندگان خود را از خود دور می کند. اما آقای جفريز از موضع خود پايين نمی آيد: ‘اگر من مانع آدمها می شوم – قطعا از اين کار خوشحال می شوم’ (برنچ ، 2003). با وجود مشکل دار بودن برند مادر بدليل تمرکز اندک در جايگيری آن، موفقيت در بسط برند گرانقیمت گفته می شود حقیقت دارد؟12- ایجاد نیاز14 خوراکی که هرکسی برای سلامتی به آنها نیاز دارد.13- نقل قولمایکرسافت می گوید دانش آموزان می توانند نرم افزار آفیس را بدزدند... ببینید چقدر راحت می توانید از تخفیفهای قانونی استفاده کنید.14- ارائه تضمین3 ساعت به من فرصت بدهید تا 35 راه تضمینی برای افزایش کاربران سایت به شما نشان دهم.پس از ساخت عنوان نوبت به نوشتن متن تبلیغ می رسد.بهترین گزینه برای متن نوشتن یک داستان کوتاه چند خطی است.این داستان می تواند از زبان یکی از مشتریان تان باشد که مشکلی داشت و با استفاده از محصول شما مشکلش رفع شد.مزیت نوشتن داستان آن است که اثر عمیقی دارد و در حافظه خواننده حک می شود.هدف شما از تبلیغات هم همین است ! سعی کنید احساسات مشتری را در نظر بگیرید ، زیرا اکثریت خریدها بر اساس احساس انجام می شوند و سپس منطق سعی می کند توجیهی برای آن بیابد.مثلا اگر می خواهید در تبلیغ خود سیستم پاسخگوی تلفنی بفروشید ، از احساس خوبی صحبت کنید که خریدار با استفاده از آن به دست خواهد آورد. مثلا بگویید "اگر از پاسخگویی به تلفن ترس دارید و یا هنگام صرف ناهار زنگ تلفن شما را مضطرب وب سایت ها می دانند.مجریانی كه بازاریابی این چنینی را در پیش گرفته اند باید همواره به دنبال مشاهده نتایج و ثبت میزان برگشت تلاش و كوشش ها و مخارج صرف شده باشند. در مورد استفاده از محتوای وب سایت، در بازاریابی خود همین ابزار، قادرست روند پیشرفت و جریان كسب درآمد و بازگشت سرمایه را نشان دهد.در پایان باید گفت كه درباره برتری هر كدام از این روش ها بر دیگری، اختلاف نظرهایی وجود دارد و گروهی از بازاریابان وب سایت ها را بر نتایج حاصل از جستجوها مقدم می دارند و گروهی برعكس آن را بیان می كنند. آن چه از مجموع شرایط و داده ها و نظرات اهل فن برمی آید ، نشان می دهد كه جستجوهای عمومی اینترنتی همچنان در صدر گزینش های مجریان تبلیغاتی قرار دارند.گر اینترنت زمانی برای مقاصد علمی و آموزشی یک منبع اصلی به شمار می آمد این کارکرد به تدریج و طی سال ها جای خود را به تجارت و کار اقتصادی داد به طوری که هم اکنون رشد و گسترش این شبکه عظیم مدیون سرمایه عظیمی است که از طریق تجارت و کار اقتصادی به آن تزریق شده است.از این منظر اینترنت به تدریج به یک فضای جدید در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی تبدیل شده و در واقع بعد
برنامه ریزی تجارت[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 22:24 ] [ امین ]